Літаки, які обслуговують повітряні лайнери, мають характерні логотипи авіакомпаній і елементи характерних кольорів, але в основному залишаються білими, хоча це не є результатом яких-небудь правил. Експерт пояснює чому.

Кожен перевізник має свій логотип і впізнавані кольору. Ryanair – темно-синій і жовтий, Wizz Air – фіолетовий і рожевий, easyJet – помаранчевий, але перевізники не розлучаються з білим кольором.

Професор аеронавтики і космонавтики Массачусетського технологічного інституту (MIT) Р. Джон Хансман пояснює, що це пов’язано з практичними міркуваннями. Білий і світлий кольори відбивають сонячне світло. Фарбування літаків цим типом фарби зводить до мінімуму ризик зовнішнього пошкодження, викликаного радіацією, за словами професора, як крем з сонцезахисним кремом. Шар білої фарби запобігає нагріванню салону літака.

Ще однією перевагою є те, що колір не зникає так швидко, тому вам не доведеться його часто оновлювати. А ось і практичні міркування. Тому що, якщо взяти до уваги той факт, що стандартний авіалайнер використовується для покриття в середньому 245 літрів фарби, слід також оцінити економічну ефективність такого рішення. Ще однією перевагою є те, що колір не зникає так швидко, тому вам не доведеться його часто оновлювати. А ось і практичні міркування. Тому що, якщо взяти до уваги той факт, що стандартний авіалайнер використовується для покриття в середньому 245 літрів фарби, слід також оцінити економічну ефективність такого рішення.

ExpoFree интернет-магазин гаджетов и аксессуаров Тут купить по лучшей цене с доставкой.

Оцініть нас!
[Загалом: 0 Середня: 0]

Від admin