У Стамбулі відкритий залізничний тунель під протокою Босфор. Він з’єднав європейський і азіатський береги , і тепер поїзда долають водну перешкоду за 4 хвилини. Поки лінія працює в обмеженому режимі від станції Kazlicesme на європейській стороні до Sogutlucesme на азіатській.

Це найглибший у світі підводний тунель, розташований на глибині до 60 метрів і простягнувся на 14 кілометрів від Yenikapi на європейській стороні до Ayrilkcesme на азіатській . При цьому ряд фахівців висловили сумніви в його стійкості до землетрусів і інших можливих катастроф. Турецька влада , бажали неодмінно відкрити тунель до 90-річчя республіки , заперечують наявність проблем.HelloDolly

Тунель з’єднає дві основні стамбульські залізничні лінії, що йдуть по півдню міста в європейській і азіатській частинах і раніше оканчивавшиеся на березі Босфору. Поки він буде працювати на міські та приміські перевезення , в перспективі там планується пустити також поїзди далекого прямування та вантажні склади.

У колишнього основного європейського терміналу – вокзалу Sirkeci – тепер побудована підземна станція . Лінія також проходить під історичними центрами на обох сторонах протоки. А от колишній азіатський головний вокзал Haydarpasa ризикує залишитися поза мережею взагалі.

Підводний маршрут знизить навантаження на два автомобільні мости і численні пороми. Однак туристам не варто побоюватися зникнення останніх – більшість їх маршрутів нова залізниця не покриває . Надалі турецькі власті мають намір спорудити через Босфор і третій міст , а також автомобільний тунель.

Оцініть нас!
[Загалом: 0 Середня: 0]

Від admin