Авіакомпанія SWISS опублікувала деякі подробиці застосування своїх бюджетних тарифів з Женеви. Нагадаємо, що з 1 вересня перевізник пропонує квитки за цінами від 31 євро в один бік на європейських лініях з Женеви, за винятком напрямків у Росію, Барселону і Цюріх. Компанія застосувала досить оригінальну тарифну модель, аналоги якої знайти нелегко.

Нагадаємо, що з 1 вересня європейські рейси пропонуються за двома тарифами – Economy Light і Economy Flex, при цьому останній у всіх випадках на 50 франків (40 євро) вище. Economy Light забороняє скасування і зміна бронювання і не включає безкоштовний провіз багажу. Як з’ясовується, SWISS взагалі не передбачила механізму включення багажу в цей тариф – навіть у випадку, якщо пасажир вже після покупки квитка вирішить, що валіза йому все ж потрібен. Єдиний варіант його провезти – змінити сам тариф, тобто доплатити 50 франків.HelloDolly

При цьому подібне рішення потрібно приймати заздалегідь. Якщо пасажир вирішить відкласти це до моменту реєстрації в аеропорту, то там ціна зміни тарифу досягне вже 80 франків (64 євро). Таким чином, SWISS застосовує тут класичний хід бюджетних авіакомпаній – всі дії в аеропорту обходиться значно дорожче, ніж заздалегідь в інтернеті.

При цьому діють й інші обмеження на операцію зміни тарифу. По-перше, її можна здійснити тільки до реєстрації на рейс (нехай навіть онлайнової) і не пізніше 3 годин до вильоту. По-друге, міняти тариф доведеться по всьому квитком, а не тільки з даного перельоту. Іншими словами, якщо квиток був оформлений за тарифом Light туди-назад, то ціна переходу на Flex відразу подвоюється. Щоб уникнути цього SWISS радить бронювати перельоти окремо. Разом з тим пасажири, що мають елітний статус у програмі лояльності Miles & More, можуть завжди провезти одне місце багажу безкоштовно.

Незважаючи на ці труднощі, при ретельному плануванні нова тарифна система може допомогти істотно заощадити. На багатьох напрямках мінімальною ціною квитка в одну сторону за цим тарифом буде 38-39 франків (31 євро). За ці гроші можна полетіти в Мадрид, Лондон, Афіни, Прагу, Стокгольм, Гетеборг, Осло, Белград, Ніццу, Марракеш, Порту, Малагу і на Майорку, Мінімальна ціна зворотного перельоту за деякими напрямками може бути вище на кілька десятків франків.

Нова система буде дуже зручна для летять в один бік і, можливо, перетягне на женевські рейси частина пасажирів з Цюріха, де продовжують діяти загороджувальні тарифи для польотів тільки в одному напрямку. Приміром, такий квиток до Мадрида з вересня коштує 38 франків з Женеви, але 1410 франків (1144 євро) з Цюріха.

Цікаво, що SWISS розповсюдила цю систему і на бізнес-клас. Зокрема, політ в одну сторону в Афіни або Лондон з вересня варто з Женеви в елітному класі 344 франка (279 євро) безпосередньо і 402 франка (326 євро) з пересадкою в Цюріху. Однак такий квиток з самого Цюріха обійдеться в 1464 франка (1187 євро) в економ і 2058 франків (1669 євро) в бізнес-класі.

На цей крок швейцарський національний перевізник пішов через сильну конкуренцію з бюджетною компанією easyJet, однієї з баз якого також є Женева. Нова система буде зручна в тому числі і російським туристам, що чинять подорожі по декількох країнах Європи. Нагадаємо, що кількома місяцями раніше тарифи без включеного багажу вже ввели на частини своїх європейських рейсів KLM, Lufthansa, Air France і British Airways.

Оцініть нас!
[Загалом: 0 Середня: 0]

Від admin