Туристи, які подорожують по Італії, останнім часом значно змінили свої звички при виборі подарунків на пам’ять. На зміну футболках, кепках, статуеткам та іншим звичним сувенірам, приходять вина, лікери, сири, ковбаси та інші зразки місцевої кухні. За даними Національної конфедерації фермерів (Coldiretti), придбання гостями країни типових продуктів за останні чотири роки збільшилася на 43%, одночасно на 31,5% знизився їхній інтерес до предметів одягу “на пам’ять”.HelloDolly
Так, в 2012 році обсяг продажів вин і продуктів харчування туристам досяг 10 млрд євро. До цієї цифри, підкреслює Coldiretti, варто додати традиційні страви місцевої кухні, які туристи з’їдають в ресторанах, піцеріях, кафе, барах в цілому на 13,9 млрд євро. Всі разом дозволяє говорити про все більш набирає популярність еногастрономічного напрямку відпустки в Італії, яке підкріплюється святами, присвяченими певним продуктам, еногастрономічного маршрутами, фермерськими ринками та іншими ініціативами.