За комфортабельності готелів та мальовничості пляжів з Варадеро можуть зрівнятися тільки два острови, що входять в архіпелаг Сабана-Камагуей і перетворені в розкішну курортну зону, – Кайо Гільєрмо і Кайо Коко. Острови були нежилі, тому їх безперешкодно забудували готельними комплексами і з’єднали спеціальної дамбою з головним островом. Однак для полегшення життя туристів тут був необхідний свій аеровокзал, так як гості прилітали в аеропорт Максімо Гомес в Сьего-д`Авіле, розташований в 70 км від островів, а потім годину їхали до своїх готелям на автобусі, що доставляло певні незручності.
Саме тому в 2002 році на острові Кайо Коко був побудований нинішній аеропорт, який назвали Хардинес-дель-Рей, що перекладається як Сади Короля. Кажуть, що таке поетична назва дав островам перший губернатор Куби – іспанець Дієго Веласкес.
Аеропорт знаходиться близько східного краю острова Кайо Коко. Це єдиний кубинський аеропорт, яким частково управляє іноземна компанія. Він приймає понад 200 тисяч пасажирів на рік, більшість з яких є громадянами Канади і Аргентини. Аеропорт, в основному, обслуговує вже згадані острови Кайо-Коко і Кайо-Гілермо, але іноді сюди прибувають туристи, що замовили відпочинок на архіпелазі Лас-Брухас.
Розвиток туристичної галузі на острові Кайо Коко почалося в 1990-х роках. До появи нинішнього аеропорту тут уже був аеровокзал, інфраструктуру якого вирішили не руйнувати, а вписати в навколишній ландшафт. Так, стара злітно-посадкова смуга стала частиною шосе, що з’єднує Кайо Коко з Кайо Гільєрмо, а будівля терміналу тепер належить заповіднику Ель-Бага. До речі, на вишку першого аеропорту можна піднятися – на ній зараз працює оглядовий майданчик.
Новий аеропорт, що складається з одного приземистого терміналу і однієї злітно-посадкової смуги, почав свою роботу 26 грудня 2002 року. Фахівці з охорони навколишнього середовища вважали, що будівництво аеропорту на обраному ділянці може порушити місцеву екосистему, але кубинський уряд навіть не стало їх слухати.
У вересні 2017 року аеропорт Хардинес-дель-Рей постраждав від впливу урагану Ірма, але був відновлений за кілька місяців. Причому його термінал був укріплений і обладнаний рядом нових магазинів і системою кондиціонування.
Вартість перельоту в Кайо-Коко може сильно змінюватися в залежності від місяця. Плануйте подорож і купуйте дешеві авіаквитки, використовуючи Календар низьких цін:
Термінал аеропорту на острові Кайо Коко невеликий. Його площа становить трохи більше 64 тисяч кв. м, а пропускна здатність дорівнює 600 осіб на годину. У терміналі є один звичайний зал очікування, два зали очікування підвищеної комфортності (в один з них пускають за 20 куків, другий призначений тільки для клієнтів перевізника «Cubana de Aviacion»), бар, де подають скромні закуски, ресторан, де можна повноцінно і смачно пообідати перед відльотом, магазини безмитної торгівлі, кімната для куріння. У зоні прибуття також можна знайти офіс прокату автомобілів і стійку з туристичною інформацією. Біля будівлі терміналу є стоянка таксі.
У залі відправлення цілодобово працює філія банку. Це єдиний на найближчих островах банківський офіс, який відкритий навіть у вихідні.
У терміналі не передбачено камер для зберігання багажу та відсутній безкоштовний Wi-Fi.
Аеропорт не є транзитним, тому при ньому немає готелів. Втім, цього й не потрібно – до будь-якого готелю на острові можна доїхати за 10-40 хвилин.
Єдина злітно-посадкова смуга з асфальтовим покриттям протяжністю 3000 метрів обладнана системою посадки літаків по приладах. На території аеропорту є стоянка для трьох літаків, поєднана зі злітно-посадковою смугою двома доріжками.
Як дістатися
Після прильоту на острів Кайо Коко пасажирам необхідно якось дістатися до свого готелю. Громадського транспорту на Кайо Коко і сусідньому Кайо Гільєрмо немає, тому про те, щоб доїхати до готелю на звичайному недорогому автобусі доведеться відразу забути.
Все о подарках – topgift.com.ua советы, статьи, магазин.