При плануванні подорожі 57% мандрівників переглядають сайти, присвячені певному напрямку, і 55% туристів дивляться сайти, присвячені подорожам. 50% туристів переглядають 4 або більше ресурсів, підбираючи собі напрямок для подорожі, а 55% вважають за краще покладатися на думку родичів, друзів і колег. Сайти з розповідями мандрівників є важливим джерелом інформації, йдеться в дослідженні CNN про поведінкових тенденціях і перевагах туристів.HelloDolly
Дослідження показує, що дві третини туристів ставлять на перше місце безпеку, коли збираються їхати у відпустку за кордон. А на другому місці стоїть вартість поїздки. Але не тільки ціна впливає на вибір, на третьому місці стоїть репутація курорту або готелю.
CNN опитував туристів з 70 країн світу, з’ясовуючи, які чинники впливають на туристів, при ухваленні рішення про місце проведення відпустки. Результати дослідження показують, що головним при виборі є:
– 67% безпека;
– 60% ціна;
– 58% репутація;
– 55% доступність і велика кількість інформації;
– 54% різноманітність розваг і зручності.