Понад 80% бізнес-туристів у відрядженнях досліджують у вільний час міста, які відвідують. Такі результати опитування сервісу оренди квартир BridgeStreet Global Hospitality, в якому взяли участь 640 клієнтів компанії.
Більшість респондентів вказали, що позитивно ставляться до поєднанню роботи та відпочинку. Такі поїздки називаються bleisure – скорочено від слів business і leisure. Багато (60%) брали додаткові два дні відпустки до поїздки, щоб подивитися місто, в який приїхали у справах. В цей час вони відвідували місцеві визначні пам’ятки, знайомилися з місцевою кухнею і ходили на концерти чи виставки. Крім того, більше половини мандрівників брали з собою в поїздки родичів або знайомих. Практично всі (96% опитаних) вважають, що отримали культурний досвід і знання в bleisure-поїздках.
Близько 80% респондентів згодні з тим, що кілька днів відпочинку в діловій поїздці мотивує їх працювати краще. А 94% ділових туристів у віці до 35 років заявили, що мають намір відправитися в bleisure-поїздку в найближчі п’ять років. Цей результат значно вище, ніж в середньому по всіх вікових групах (60%).
“Цю тенденцію слід врахувати індустрії гостинності: ми повинні зрозуміти, як наші продукти можуть можуть бути корисні і бізнесменам, і туристам”, – сказав віце-президент з маркетингу BridgeStreet Келлі Мерфі. Отже, відправляючись в чергове відрядження не забувайте про відпочинок.HelloDolly
Самые свежие и горячие научные новости, интересные научные статьи.