Expedia опублікувала результати щорічного дослідження 2013 Flip Flop Report. Дане дослідження вивчає поведінку і переваги пляжників по всьому світу. 8606 осіб з 21 країни, які відпочивали на пляжах торік або збираються відпочивати в наступному, відповіли на запитання анкети.
Майже половина всіх респондентів – 46% відпочивали на пляжі за останні 12 місяців, і 64% опитаних швидше оберуть пляжний відпочинок в наступному році, пише Туризм.
При опитуванні американців виявилося, що 31% з них віддадуть перевагу відпочинку на пляжі, 28% хочуть оглянути культурні та історичні пам’ятки, а 17% – бажають відпочити з друзями.
Французи, іспанці, голландці, австралійці, японці і жителі Сінгапуру воліють культурний відпочинок, а новозеландці в більшості своїй віддають перевагу відпочинку з друзями та близькими.HelloDolly

Узнайте как личить Аритмии и блокады сердца – причина и способы лечения аритмии.

Європейці виявилися найбільш толерантними по відношенню до засмагає топлес – 27% респондентів відзначили, що будуть відчувати себе некомфортно в оточенні людей, що загоряють топлес. В Індії кількість незадоволених видом загоряють топлес становить 41%, у Кореї – 40%, в Малайзії – 39%, в Сінгапурі – 39%, в Японії – 36%, в Америці – 27%, а в Канаді – 25%.
Дослідження питання – “чого бояться пляжники?”, Показало, що 54% ​​американців боятися втрати або крадіжки гаманця на пляжі. 42% малазійев бояться потонути. 85% сінгапурців бояться акул, а 71% датчан говорить, що вони ніколи не бояться акул.
У питанні вибору напрямку пляжників найбільше хвилює вартість – 70% і передбачуваність погоди – 51%.
У виборі найбільш популярних розваг на пляжі американці воліють прогулянки по пляжу – 78%; індійці люблять будувати піщані замки і займатися водними видами спорту-52%; норвежці (74%), ірландці (73%), британці (71%) віддають перевагу тільки загоряти . Німці вважають за краще плавати – 90% і читати книги – 74%.
Більшість опитаних воліють купувати тури онлайн – 60%, а в США це роблять 77% туристів, що віддають перевагу пляж. Причому 58% малазійцев і 57% мексиканців воліють пропозиції “last minute”.
Головним чинником у процесі вибору є інформація, отримана від знайомих і родичів – 55% і звіти інших мандрівників – 42%.
Крім пляжу і традиційних пляжних розваг респондентів так само цікавить місцева кухня – 76%, історичні пам’ятки – 72%, магазини – 62%, нічне життя – 43%, гольф – 9%.
Займатися шопінгом після пляжу воліють 78% сінгапурців, 76% індійців, 73% малазійцев, 73% австралійців, 72% американців і 70% норвежців.
Оцінювати місцеву кухню воліють 91% малазійцев, 89% південнокорейців і 88% норвежців.

Оцініть нас!
[Загалом: 0 Середня: 0]

Від admin