Лобове скло як найбільша за площею, до того ж – як найбільш близьке до горизонтальної поверхні, взимку більш інших вікон страждає від забруднення. Мається на увазі не тільки банальна бруд, але й сніг, лід, краплі вологи, які обмежують водію видимість. У свою чергу, склоочисники в зимових умовах відчувають додаткові «труднощі в роботі». У цих умовах рекомендується приділяти їм належну увагу, щоб вони завжди залишалися ефективними. Так, зимові двірники не обов’язково повинні бути якимись особливими, тим більше, ідеальні щітки для зими і не придумані.HelloDolly
Якщо скло покрито крижаною кіркою, не намагайтеся включити склоочисники – це може призвести до поривів крайок їх гумових війок або до поломки електропривода (якщо він не має пристрою, що оберігає від перевантажень). Дочекайтеся, поки скло в районі «двірників» відтане під дією отопітеля салону, рідини-розморожувач або електропідігріву скла (такою зустрічається на деяких моделях авто). Якщо льодом покрито і шарніри каркаса двірників, краще також обробити їх розморожувач або спробувати акуратно видалити лід вручну. В іншому випадку гумові вії не будуть добре прилягати до очищають скло.
У цьому плані краще показують себе безкаркасні щітки або щітки з пластиковими деталями шарнірів, до яких менше примерзає волога. Однак, і ці типи – не ідеальні зимові склоочисники, оскільки будь-які двірники починають залишати воду і бруд на склі, коли забиваються мокрим снігом і льодом поздовжні канавки війок на їх бічній поверхні. Через це вія втрачає здатність лягати на бік при кожному робочому ході, і її робоча кромка не може працювати під найбільш вигідним кутом.
Якщо прийде в голову ідея обробити шарніри двірників небудь незамерзаючої мастилом, уникайте її попадання на вії і скло: жирні розводи на склі буду заважати огляду, а видалити їх буде нелегко.
Неможете выбрать щетки для авто тогда посмотрите весь ассортимент на сайте “Дворники.уа”